Αλλαγές ετοιμάζονται στο interface του Xbox One

0

Εξετάζεται η «απελευθέρωση» της επεξεργαστικής ισχύος που δεσμεύει το Kinect

Στον απόηχο της είδησης για κυκλοφορία του Xbox One δίχως το Kinect, καθώς και για τη χρήση εφαρμογών άνευ Gold συνδρομής στο Xbox Live και το πρόγραμμα Games with Gold, υπάρχουν κάποιες έξτρα, ενδιαφέρουσες πληροφορίες.


Καταρχάς, η Microsoft ετοιμάζει ορισμένες αλλαγές στο interface της κονσόλας, ώστε όσοι δεν κατέχουν το Kinect (οι μελλοντικά πολλοί, δηλαδή…), να έχουν τη δυνατότητα να προσπελάσουν το μενού πιο άμεσα και εύκολα.


Αρχικά, το περιβάλλον είχε σχεδιαστεί με γνώμονα το Kinect και τις εντολές μέσω φωνής και κίνησης, συνεπώς είναι αναγκαίο να υπάρξουν κάποιες τροποποιήσεις για όσους χρησιμοποιούν το χειριστήριο, δηλώνει ο Yusuf Mehdi στο Engadget. Οι πρώτες αλλαγές είναι πιθανό να γίνουν διαθέσιμες λίγο μετά την E3 2014, ενώ και στο μέλλον αναμένονται παρεμβάσεις όπου κριθεί απαραίτητο.


Επιπλέον, η εταιρεία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να απελευθερώσει την επεξεργαστική ισχύ που δεσμεύει το Kinect, τουλάχιστον στις κονσόλες που δεν θα το χρησιμοποιούν. Πιο αναλυτικά, είναι γνωστό ότι στην παρούσα φάση, το Kinect αλλά και κάποιες άλλες εφαρμογές, δεσμεύουν το 10% της GPU του Xbox One για διάφορες λειτουργίες. Έτσι, στελέχη της Microsoft συζητούν με τους game publishers και developers για το ενδεχόμενο απελευθέρωσης και πώς αυτό μπορεί να ωφελήσει τους τίτλους που αναπτύσσουν.


Σε ένα πρώτο επίπεδο, μένει να δούμε αν αυτό είναι εφικτό. Σε ένα δεύτερο, είναι προφανές, για να μην λέμε ξανά τα ίδια, ότι η Microsoft επιθυμεί να χτυπήσει στο επικοινωνιακό κομμάτι του «πολέμου» που διεξάγεται ανάμεσα στις next-gen κονσόλες, καθώς οι multiplatform τίτλοι του Xbox One διαθέτουν συνήθως μικρότερη ανάλυση από αυτούς του PS4 (πιο πρόσφατο παράδειγμα, το Watch Dogs), και λιγότερα frames per second.


Βέβαια, εκτός από κίνηση που θέλει να κερδίσει τις εντυπώσεις, ενδεχομένως να ωφελήσει ουσιαστικά σε κάποιο βαθμό, αν και επισημαίνεται ότι η τρέχουσα αρχιτεκτονική και διαχείριση των πόρων είναι η ιδανική για development, με τον σαφή διαχωρισμό ανάμεσα σε videogame και σύστημα. Έτσι, δεν επηρεάζεται το game rendering απ’ ό,τι τρέχει παράλληλα στην κονσόλα, όμως στη MS θεωρούν ότι μπορούν να «βάλουν χέρι στα αποθεματικά», πιθανώς και γιατί το Kinect δεν χρησιμοποιεί όλους τους πόρους που στάνταρ δεσμεύει. Πάντως, ό,τι κι αν γίνει, η βασική λειτουργικότητα του συστήματος θα παραμείνει απείραχτη.


Όπως και να ‘χει, αναλυτής θεωρεί ότι το άνευ Kinect Xbox One και η φθηνότερη τιμή του, θα οδηγήσουν την κονσόλα στην κορυφή της αγοράς των ΗΠΑ και του Καναδά εντός του 2015, αλλά το PS4 θα παραμείνει κυρίαρχο παγκοσμίως. Εντάξει, δεν ανακάλυψε και την Αμερική με την ανάλυση αυτή, είναι σίγουρο ότι οι πωλήσεις του Xbox One θα λάβουν μετά την εξέλιξη αυτή την απαραίτητη ώθηση, ιδιαίτερα εκεί που είναι το σπίτι της Microsoft. Ίσως γι’ αυτό η εταιρεία να παλεύει και το θέμα της GPU που λέγαμε παραπάνω, ώστε να εξαλείψει κι ένα από τα τελευταία συγκριτικά μειονεκτήματα σε σχέση με το PS4, ουσιαστικά ή μη, καθώς ο στόχος είναι η κορυφή.


Βέβαια, αυτά είναι επιχειρηματικά ζητήματα που ελάχιστα μας ενδιαφέρουν, συνεπώς ας δούμε τι γίνεται με τα Games with Gold, τα δωρεάν παιχνίδια που προσφέρονται κάθε μήνα σε Xbox One και Xbox 360. Στη next-gen κονσόλα της, η Microsoft ακολουθεί τη λογική του ανταγωνιστή PS Plus σε PS3, PS4 και PS Vita, δηλαδή θα έχετε πρόσβαση μόνο αν είστε ενεργά μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας Xbox Live Gold.


Αντίθετα, στο Xbox 360 δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι στην ισχύουσα «νομοθεσία». Δηλαδή, από τη στιγμή που θα κατεβάσετε τα δωρεάν παιχνίδια, αυτά παραμένουν εφ’ όρου ζωής στην κατοχή σας, είτε είστε ενεργά μέλη της υπηρεσίας είτε η συνδρομή σας έχει λήξει και δεν την έχετε ανανεώσει.


Πηγή:


newsbeast
Blog Widget by LinkWithin

Γράψε ένα σχόλιο

© 2005-2013 DigitalNews. All rights reserved.